Skontaktuj się z najbliższym dealerem i przekonaj się, jak łatwa jest jazda samochodem elektrycznym
Jazda próbna
Umów się terazJazda próbna
Nowy ID.3
100% Elektryczny
Moc, technologia, niezawodność:
Odkryj niesamowitą moc nowego ID.3 łączącego funkcjonalność, zaawansowane technologie i niezawodność, tworząc prawdziwie rewolucyjne doświadczenie jazdy.
Zintegrowane zaawansowane technologie wspomagające kierowcę sprawiają, że jazda staje się płynna i komfortowa. Automatyczne hamowanie awaryjne, asystent utrzymania pasa ruchu i adaptacyjny tempomat to niektóre z funkcji podnoszących nie tylko poziom bezpieczeństwa, ale także zapewniających spokój w trudniejszych momentach podróży.
Jazda próbna
Wybrane cechy i funkcje Nowego ID.3
IQ.DRIVE to zbiorcze określenie wszystkich inteligentnych systemów wspomagających Volkswagena.
Jeżeli zdecydujesz się na Park Assist Plus z funkcją pamięci, Twój nowy ID.3, jadąc z prędkością poniżej 40 km/h, może rozpoznać odpowiednie miejsca parkingowe równoległe do drogi, a przy prędkości poniżej 20 km/h – miejsca prostopadłe do jezdni. Oprócz tego możesz go nauczyć nawet pięciu indywidualnych manewrów parkowania. Funkcja pamięci zapamiętuje manewry przy prędkości poniżej 40 km/h i drodze nie przekraczającej 50 metrów – na przykład by zaparkować na parkingu lub w garażu. Wystarczy, że raz samodzielnie zaparkujesz swojego Volkswagena i zapiszesz manewr parkowania w pamięci. Potem ID.3 może automatycznie powtarzać wyuczony manewr. Naturalnie kierowca musi obserwować proces i w razie konieczności podjąć odpowiednie działania.
*Systemy bezpieczeństwa działają wyłącznie w ramach ich technologicznych granic i nadal niezbędne jest zachowanie należytej ostrożności przez kierowcę. Kierowca musi być w każdej chwili gotowy do przejęcia kontroli nad pojazdem. Systemy wspomagające nie zwalniają go z odpowiedzialności za zachowanie szczególnej ostrożności.
Opcjonalny Travel Assist może utrzymywać pas ruchu, odległość od jadącego z przodu pojazdu oraz ustawioną przez kierowcę prędkość maksymalną.
Wykorzystuje przy tym między innymi funkcję adaptacyjnego prowadzenia po pasie ruchu, która aktywnie utrzymuje pojazd na jego środku. Travel Assist może także dostosować się do Twojego stylu jazdy i zamiast prowadzić dokładnie środkiem pasa, będzie utrzymywać samochód bliżej prawej lub lewej linii ograniczającej pas ruchu.
Travel Assist na życzenie wspiera również aktywnie przy zmianie pasa ruchu na autostradzie.
Jeżeli dostępne są dane inteligencji zbiorowej (Car-2-X), Travel Assist może utrzymywać pas ruchu nawet w przypadku rozpoznania tylko jednej linii ograniczającej pas ruchu.
Travel Assist dysponuje także funkcją przewidującej regulacji prędkości oraz asystentem skrzyżowań i może dostosować prędkość do obowiązujących ograniczeń oraz przebiegu drogi (zakręty, ronda itp.).
*Systemy bezpieczeństwa działają wyłącznie w ramach ich technologicznych granic i nadal niezbędne jest zachowanie należytej ostrożności przez kierowcę. Kierowca musi być w każdej chwili gotowy do przejęcia kontroli nad pojazdem. Systemy wspomagające nie zwalniają go z odpowiedzialności za zachowanie szczególnej ostrożności.
W swoim ID.3 będziesz miał w zasięgu wzroku wszystko, co ważne. Wyświetlacz Head-Up z poszerzoną rzeczywistością (Augmented Reality) jako część opcjonalnego pakietu wnętrza wyświetla ważne informacje, na przykład aktualną prędkość lub obowiązujące w danej chwili znaki drogowe, na przedniej szybie w bezpośrednim polu widzenia kierowcy.
Jeżeli wybierzesz opcjonalną nawigację, dzięki technologii rozszerzonej rzeczywistości AR będziesz widział dodatkowo strzałki nawigacji jeszcze lepiej zintegrowane z otoczeniem i ukazujące się na drodze dokładnie tam, gdzie masz skręcić lub jechać prosto. Dzięki temu wygodniej dojedziesz do celu, nie odrywając wzroku od drogi.
Oprócz wyświetlania opcjonalnych zaleceń Travel Assist dotyczących zmiany pasa ruchu wyświetlacz Head-Up AR pokazuje także nowe symbole, takie jak ronda, odległość do celu podróży oraz poziom naładowania baterii (State of Charge; SoC).
Masywne zderzaki, atrakcyjne nowe kolory lakieru, jak Dark Olivine Green metalik, i przemyślane detale w przedniej części nadwozia sprawiają, że nowy ID.3 wygląda świeżo, jednocześnie nie tracąc nic z charakterystycznego wizerunku rodziny ID. Przednia pokrywa otrzymała wyostrzone linie i jest dowodem, że nawet dobry design można jeszcze ulepszyć. Uwagę zwracają także nowe tylne światła z opcjonalnymi dynamicznymi kierunkowskazami oraz innowacyjne diodowe reflektory matrycowe IQ.LIGHT.
Kontakt
Dyrektor Oddziału
Specjalista ds. Sprzedaży
Specjalista ds. Sprzedaży
Zastępca Kierownika Działu Sprzedaży Flotowej
Specjalista ds. Sprzedaży Flotowej
Specjalista ds. Sprzedaży Flotowej
Specjalista ds. Sprzedaży Flotowej
Specjalista ds. Sprzedaży Flotowej
Kierownik Działu Ubezpieczeń
Specjalista ds. Ubezpieczeń
Specjalista ds. Ubezpieczeń
Specjalista ds. Ubezpieczeń
Specjalista ds. Likwidacji Szkód Komunikacyjnych
Specjalista ds. Likwidacji Szkód Komunikacyjnych
Asystent ds. Likwidacji Szkód Komunikacyjnych
Kierownik Działu Sprzedaży Samochodów Używanych
Specjalista ds. Sprzedaży Samochodów Używanych
Specjalista ds. Sprzedaży Samochodów Używanych
Specjalista ds. Administracji
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Specjalista ds. Obsługi Klienta
*Produkt Volkswagen Financial Services Polska Sp. z o.o. dla przedsiębiorców, dedykowany dla pojazdów elektrycznych objętych dofinansowaniem NFOŚiGW w ramach programu „Mój elektryk”. Przykładowa rata miesięczna przy dofinansowaniu opłaty wstępnej z programu „Mój elektryk”, cena pojazdu: 223 590 zł, okres leasingu: 48 miesięcy, opłata wstępna: 10% kwota dotacji: 27 000 zł, przebieg: 15 tys. km/rok, klient jest podatnikiem VAT, dla którego 50% VAT stanowi koszt kwalifikowany. Niniejsza informacja nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego. Warunki produktu określa umowa.Produkt Volkswagen Financial Services Polska Sp. z o.o. dla przedsiębiorców, dedykowany dla pojazdów elektrycznych objętych dofinansowaniem NFOŚiGW w ramach programu „Mój elektryk”. Przykładowa rata miesięczna przy dofinansowaniu opłaty wstępnej z programu „Mój elektryk”, cena pojazdu: 223 590 zł, okres leasingu: 48 miesięcy, opłata wstępna: 10% kwota dotacji: 27 000 zł, przebieg: 15 tys. km/rok, klient jest podatnikiem VAT, dla którego 50% VAT stanowi koszt kwalifikowany. Niniejsza informacja nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego. Warunki produktu określa umowa.
Podane ceny obejmują podatek VAT (23%).
Wszelkie prezentowane informacje, w szczególności zdjęcia, wykresy, specyfikacje, opisy, rysunki lub parametry techniczne nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego oraz nie są wiążące i mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Prezentowane informacje nie stanowią zapewnienia w rozumieniu art. 5561§2 Kodeksu cywilnego.
Volkswagen Osobowe zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w prezentowanych wersjach. Przedstawione detale wyposażenia mogą różnić się od specyfikacji przewidzianej na rynek polski. Zamieszczone zdjęcia mogą przedstawiać wyposażenie opcjonalne. Wiążące ustalenie ceny, wyposażenia i specyfikacji pojazdu następują w umowie sprzedaży, a określenie parametrów technicznych zawiera świadectwo homologacji typu pojazdu. Zastrzegamy sobie prawo do zmian i pomyłek. Wszelkie informacje prezentowane na stronie są aktualne na dzień ich zamieszczania. W celu uzyskania najnowszych informacji prosimy kontaktować się z Autoryzowanym Dealerem Marki Volkswagen Osobowe.
Montaż akcesoriów w pojeździe może mieć wpływ na poziom zużycia paliwa/energii, emisję CO2 lub zasięg w przypadku samochodów elektrycznych lub hybryd oraz może nastąpić najwcześniej po pierwszej rejestracji pojazdu, wyłącznie na Państwa życzenie.
Dane na podstawie świadectw homologacji typu. Od 1 września 2018 r. wszystkie nowe pojazdy wprowadzane do obrotu w Unii Europejskiej muszą być badane i homologowane zgodnie z procedurą WLTP określoną w rozporządzeniu Komisji (UE) 2017/1151. WLTP zapewnia bardziej rygorystyczne warunki badania i bardziej realistyczne wartości zużycia paliwa i emisji CO2 w porównaniu do stosowanej to tej pory metody NEDC. Prezentowane dane dotyczące wartości zużycia paliwa i emisji CO2 są danymi zgodnymi ze świadectwem homologacji typu wyznaczonymi zgodnie z procedurą WLTP.
Wszystkie produkowane obecnie samochody marki Volkswagen są wykonywane z materiałów spełniających pod względem możliwości odzysku i recyklingu wymagania określone w normie ISO 22628 i są zgodne z europejskimi świadectwami homologacji wydanymi wg dyrektywy 2005/64/WE. Volkswagen Group Polska sp. z o.o. podlega obowiązkowi zapewnienia wszystkim użytkownikom samochodów marki Volkswagen sieci odbioru pojazdów po wycofaniu ich z eksploatacji, zgodnie z wymaganiami ustawy z 20 stycznia 2005 r. o recyklingu pojazdów wycofanych z eksploatacji (t.j. D z.U. z 2020 r., poz. 256). Więcej informacji dotyczących ekologii znajdą Państwo na stronach: https://www.volkswagen.pl/pl/swiat-volkswagena/ochrona-srodowiska.html
Zasięg dla samochodów elektrycznych lub zasięg w trybie elektrycznym dla hybryd typu Plug-In może się różnić w zależności od wersji i wyposażenia oraz zamontowanych akcesoriów. W praktyce rzeczywisty zasięg różni się w zależności od stylu jazdy, prędkości, korzystania z dodatkowych odbiorników energii, temperatury zewnętrznej, liczby pasażerów, obciążenia ładunkiem i topografii terenu.
Więcej informacji na temat WLTP na stronie: www.volkswagen.pl/pl/wltp.html